POZOR: Nahajate se na arhivski strani spletne strani INŽENIRSKE ZBORNICE SLOVENIJE.
Za aktualne informacije obiščite www.izs.si

Priročniki Publikacije  


Uporabniki storitev so zadovoljni z delom strokovnih služb

UPORABNIKI STORITEV SO ZADOVOLJNI Z DELOM STROKOVNIH SLUŽB

 

Predstavnica vodstva za kakovost

Renata Gomboc, inž.mat.

 

 


Inženirska zbornica Slovenije ima od leta 2006 vzpostavljen in certificiran sistem vodenja kakovosti po standardu ISO 9001 in sicer za naslednje področje »Dejavnosti strokovnih služb za izvajanje javnih pooblastil in zagotavljanje strokovnosti«. Z vzpostavljenim sistemov vodenja dokazujemo, da imamo identificirane procese, ki jih učinkovito izvajamo, ter da smo usmerjeni v izpolnjevanje pričakovanj in zahtev naših odjemalcev.

Zadovoljstvo naših odjemalcev vsako leto merimo z anketami, da si zagotovimo dvig kakovosti in ugotovimo potencialne možnosti za izboljšanje kakovosti storitev, vse v skladu z zahtevami standarda ISO 9001.

 

Tako smo v letošnjem letu izvedli tri ločene ankete glede na uporabnike storitev in sicer anketo o zadovoljstvu članov vpisanih v imenik pooblaščenih inženirjev, anketo o zadovoljstvu kandidatov, ki so opravili strokovni izpit in anketo o zadovoljstvu podjetij vodenih v seznamu projektivnih in geodetskih podjetij.

 

Pri vseh treh anketah so razlike v ocenah minimalne, prav tako so minimalne razlike v ocenah glede na lansko leto (0,01 – 0,05). Podrobnejši rezultati navedenih treh anket so razvidni iz grafikona 1.

 

Ločeno smo izvedli tudi osem anket na področju izobraževanj. Skupni rezultati anket kažejo, da so v povprečju udeleženci izobraževanj najbolj zadovoljni z organizacijo izobraževanj, najmanj pa z njihovimi pričakovanji do izobraževanj, vendar pa so tudi tu razlike v ocenah majhne. Podrobnejši rezultati so predstavljeni v grafikonu.

 

Zadovoljstvo uporabnikov je ključnega pomena za uspešno delovanje vsake organizacije. Dejstvo je da ljudje različno ocenjujemo zadovoljstvo, saj so naša pričakovanja različna, zato je pomembno želje in pričakovanja prepoznati in jih v večji meri upoštevati. Trud vseh zaposlenih na IZS, da v čim večji meri upoštevamo želje naših strank, potrjujejo rezultati anket, ki kažejo, da nam uspeva dvigovanje kakovosti opravljanja naših storitev. Rezultati anket za nas predstavljajo potrditev in hkrati obvezo, da tudi v bodoče nadaljujemo s takšnim delom.

 

Ob tej priložnosti se na vas obračamo tudi s prošnjo, da v prihodnjem letu tudi vi ocenite naše sodelovanje z vami. Veseli bomo vaših predlogov, pripomb in mnenj, saj bomo le na ta način lahko uresničili cilj dviga kakovosti, kar bo prispevalo k izboljšanju našega dela in s tem tudi zadovoljstva vas, naših uporabnikov, kot tudi nas, zaposlenih na IZS.