POZOR: Nahajate se na arhivski strani spletne strani INŽENIRSKE ZBORNICE SLOVENIJE.
Za aktualne informacije obiščite www.izs.si

Novica  

29.11.16

2.12.2016 bo potekal dogodek: REDay 2016 Slovenija "Prenovimo Slovenijo"

 

 

Slovenski gradbeni grozd - GIZ v sodelovanju z Evropskim parlamentom informacijsko pisarno v Sloveniji  organizira in vabi na dogodek »REDay 2016 Slovenija« , ki bo potekal v Ljubljani, v petek, 2. decembra 2016

 

Dogodek je brezplačen, zaradi omejitve števila mest pa je obvezna prijava na:  https://www.eventbrite.com/e/reday-2016-slovenija-prenovimo-slovenijo-tickets-29356784934.

 

Vabilo je objavljeno  tukaj (187 KB).

 

Na dogodku bodo predstavljene naslednje teme:

1. Predstavitev kampanje Renovate Europe 

2. Potenciali energetske prenove stavb v Sloveniji 

3. Ali z izvajanjem kriterija najnižje cene resnično varčujemo?

 

Predstavitev problema in pogovor z udeleženci na temo doseženih cen storitev projektiranja in nadzora ter iskanje ustreznih rešitev.

Kampanja Renovate Europe je politično komunikacijska kampanja, ki je bila ustanovljena leta 2011. Slovenski gradbeni grozd – GIZ se je kampanji kot nacionalni podporni partner pridružil v začetku leta 2014. V okviru kampanje skupaj sodelujejo podjetja in združenja podjetij, ki so prepričana v velike koristi za gospodarstvo in družbo, ki jih nudi zmanjšanje porabe energije v obstoječih stavbah v EU.

 

 

Kampanja se zavzema za ambicioznejše cilje prenove:

1. Zmanjšati porabo energije stavbnega fonda EU za 80% do leta 2050, kar pomeni izboljšanje energetskih karakteristik stavb na nivo SNES (skoraj nič energijskih stavb).

2. Ta cilj bo lahko dosežen, če se predvidena stopnja prenov EU stavbnega fonda, ki je trenutno 1%, poveča na 3% do leta 2020 (torej vsako leto nekaj večji obseg prenov) in potem vzdržuje stopnja 3% do leta 2050.

3. Zagotoviti je potrebno tudi, da bodo prenove celostne (tako imenovane »globoke prenove«), ki bodo upoštevale vse stroškovno učinkovite možnosti. Takšne prenove omogočajo večji varčevalni potencial od prenov po trenutno veljavnih standardov.

4. Da bi to lahko dosegli, kampanja spodbuja oblikovanje in izvajanje učinkovitega in dolgoročnega političnega in pravnega okvira za doseganje prej omenjenih  glavnih ciljev kampanje.

Kampanja trenutno podpira 35 partnerskih podjetij in združenj, ki so aktivno vključena v delo kampanje. Na nacionalnem nivoju jo podpira 13 nacionalnih partnerjev iz 13 držav, članic EU.  Več o tem.

 

Vljudno vabljeni!